Rehabcure

sleep importance

Sleep Importance Urdu Blog

Reading Time: 3 minutes

 نیند آپ کی صحت کے لیے کیا کرتی ہے؟

اپنے جسم کی ضروریات کو سمجھ کر ، آپ اپنی نیند کا شیڈول اور اپنی جاگتی زندگی کے معیار کو بہتر بنا سکتے ہیں ۔

نیند کی اہمیت۔۔

رات کو آپ کی نیند کا معیار براہ راست آپ کی ذہنی اور جسمانی صحت کو متاثر کرتا ہے اور دن کے وقت آپ کتنا اچھا محسوس کرتے ہیں۔ نیند آپ کے جذباتی توازن ، دماغ اور دل کی صحت ، مدافعتی کام ، تخلیقی صلاحیت  اور یہاں تک کہ آپ  کے وزن کو متاثر کرتی ہے۔ کوئی دوسری سرگرمی اتنی کم کوشش کے ساتھ اتنے فوائد فراہم نہیں کرتی!   جب آپ مصروف شیڈول کے تقاضوں کو پورا کرنے کے لیے گھوم رہے ہیں ، حالانکہ ، یا رات کو سونے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے تو ، کم گھنٹوں میں رہنا ایک اچھا حل لگتا ہے۔ لیکن یہاں تک کہ نیند کی کم سے کم کمی آپ کے مزاج ، توانائی ، ذہنی نفاست اور تناؤ کو سنبھالنے کی صلاحیت پر کافی اثر ڈال سکتی ہے۔ اور طویل مدتی ، دائمی نیند کی کمی آپ کی ذہنی اور جسمانی صحت کو تباہ کر سکتی ہے۔نیند محض ایک ایسا وقت نہیں ہے جب آپ کا جسم بند ہو جائے۔ جب آپ آرام کرتے ہیں ، آپ کا دماغ مصروف رہتا ہے ، آپ کے جسم کو اعلی حالت میں چلاتا ہے ، آپ کو اگلے دن کے لیے تیار کرتا ہے۔ کافی گھنٹوں کی بحالی کی نیند کے بغیر ، آپ اپنی حقیقی صلاحیت کے قریب بھی کسی سطح پر کام ، سیکھنے ، تخلیق اور بات چیت نہیں کرسکیں گے۔

نیند کے کسی بھی مسئلے سے نمٹنے اور ہر رات نیند لینے کے لیے وقت نکالنے سے آپ کی توانائی ، کارکردگی اور مجموعی صحت بڑھ جائے گی۔ درحقیقت ، آپ دن کے دوران ممکنہ طور پر بہت زیادہ کام کر لیں گے اگر آپ  زیادہ دیر کام کرنے کی کوشش کر رہے تھے۔ نیند کی مقدار اور آپ کو زیادہ سے زیادہ کام کرنے کی ضرورت کے درمیان ایک بڑا فرق ہے۔

نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ کے مطابق ، اوسط بالغ ہر رات سات گھنٹے سے کم سوتا ہے۔ آج کے تیز رفتار معاشرے میں ، چھ یا سات گھنٹے کی نیند بہت اچھی لگ سکتی ہے۔ حقیقت میں ، اگرچہ ، یہ دائمی نیند سے محروم ہونے کا نسخہ ہے۔صرف اس وجہ سے کہ آپ چھ یا سات گھنٹے کی نیند پر کام کرنے کے قابل ہیں اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ بہت بہتر محسوس نہیں کریں گے اور اگر آپ نے بستر پر ایک یا دو گھنٹے اضافی گزارے تو زیادہ کام کریں گے۔اگرچہ نیند کی ضروریات ایک شخص سے دوسرے شخص میں قدرے مختلف ہوتی ہیں ، زیادہ تر صحت مند بالغوں کو اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے لیے ہر رات سات سے نو گھنٹے کی نیند کی ضرورت ہوتی ہے۔ بچوں اور نوعمروں کو اور بھی ضرورت ہے۔ اور اس خیال کے باوجود کہ ہماری نیند عمر کے ساتھ کم ہوتی ہے ، زیادہ تر بوڑھے لوگوں کو کم از کم سات گھنٹے کی نیند کی ضرورت ہوتی ہے۔ چونکہ بوڑھے  لوگوں کو اکثر رات کو اتنی دیر تک سونے میں دشواری ہوتی ہے ، اس لیے دن کی نیندیں خلا کو پُر کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

Share With Family & Friends

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *